سیب تم

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی سعید حسین پور افزود: برای اجرا و تکمیل پروژه های آبرسانی به نقاط حاشیه ای مشهد و نیز سایر پروژه های آبرسانی استان مبلغ 100 میلیون دلار از سهمیه ارزی به صورت فاینانس اختصاص یافته است.


وی افزود: از دیگر تصمیمات هیات دولت که در دور چهارم سفرهای استانی به خراسان رضوی اتخاذ شده است تخصیص مبلغ 500میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کمک به اجرای پروژه فاضلاب شهرهای تایباد، سرخس، کلات ، قوچان، تربت جام، گناباد و طرقبه شاندیز است.


حسین پور ادامه داد: همچنین مبلغ 500 میلیارد ریال برای کمک به اجرای این پروژه در مشهد مقدس اختصاص یافته است.


وی خاطر نشان کرد: اعتبارات یاد شده علاوه بر اعتبارات ملی دیده شده برای این طرح ها، تخصیص یافته است.


معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: پیش بینی اعتبار طرح و ایجاد ردیف اعتباری برای انتقال ّآب از سازند آهکی هزار مسجد به مشهد و نیز تامین اعتبار و تسهیلات برای تکمیل خط انتقال و احداث تصفیه خانه چهارم مشهد از سد ارداک در دستور کار قرار دارد.


حسین پور از اجرای خط انتقال آب شرب از سد تبارک آباد قوچان خبر داد و گفت: تامین اعتبار برای آبرسانی به شهر سرخس، احداث شبکه آبیاری، اصلاح شبکه آبرسانی قدیم این شهر و اجرای پروژه بند انحرافی شیرتپه سرخس از دیگر تصمیمات دولت در دور چهارم سفرهایشان به استان بود ه است


نظر()

 نماز عید...       احتمال...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ